Przed pierwsza wizytą

Większość Pacjentów przed pierwszą wizytą odczuwa dyskomfort, a nawet strach przed pokazaniem swoich stóp obcej osobie.

Profesjonalne i indywidualne podejście oraz przyjazna atmosfera sprawi, że strach szybko minie.

1.

Nie ingeruj w stopy przed pierwszą wizytą - chcemy je zobaczyć w takim stanie w jakim są. Pomoże nam to w zdiagnozowaniu problemu i jego pierwotnej przyczyny.

2.

Bądź szczery - każda informacja o chorobach, przyjmowanych lekach i stanie zdrowia jest dla nas cenna. Pacjenci mają prawo nie wiedzieć o wzajemnych powiązaniach na linii - choroba - stopy.

3.

Przyjdź w butach, w których chodzisz na codzień. Ocena stopnia ścierania podeszwy butów to jeden z elementów diagnostyki stóp.

Bądź 5 minut przed wizą. Prosimy o nie przychodzenie godzinę, pół czy 15 minut przed wizytą, chyba, że otrzymają Państwo taką informację. Płatność kartą lub gotówką. Prosimy również o nie pisanie wiadomości SMS  prośbą o umówienie wizyty lub zmianę terminu - prosimy o kontakt telefoniczny.W przypadku nie pojawienia się na wizycie przed umówieniem następnej Pacjent ponosi 50 % kosztów poprzedniej wizyty i uiszcza opłatę 100 zł bezzwrotnego zadatku na następną wizytę.

4.

2.